STEAM технології на уроці географії
Сьогодні ми реалізували наш перший STEAM-проект "Зовнішній вулканізм". Метою даного проекту було: вивчити будову вулкану та процеси, що спричиняють його виверження. Для успішного вивчення, за допомогою нашого вчителя трудового навчання та хімії, ми змогли зробити власну модель діючого вулкану. Учні 6-Б класу об'єднавшись у групи зробили 5 моделей. Під час виконання ми змогли опанувати техніку пап'є-маше. В результаті отримали нові знання та навички з: трудового навчання, малювання, географії, екології, фізики та хімії (хоча серйозна та справжня хімія і фізика нас чекає з 7-го класу,але ми вже готові)) Давайте детальніше про наш проект. На уроках трудового навчання ми використали повторно наступні матеріали: пляшка з під випитого напою та пінопласт з-під пакування, котрий ми позичили перед тим, як його планували викинути після доставки нової техніки. Тим самим отримали можливість вторинного використання речей. Далі, озброївши себе туалетним папером та к...
Коментарі
Дописати коментар