STEAM технології на уроці географії

Сьогодні ми реалізували наш перший STEAM-проект "Зовнішній вулканізм".
Метою даного проекту було: вивчити будову вулкану та процеси, що спричиняють його виверження.
Для успішного вивчення, за допомогою нашого вчителя трудового навчання та хімії, ми змогли зробити власну модель діючого вулкану.
Учні 6-Б класу об'єднавшись у групи зробили 5 моделей. Під час виконання ми змогли опанувати техніку пап'є-маше.
В результаті отримали нові знання та навички з: трудового навчання, малювання, географії, екології, фізики та хімії (хоча серйозна та справжня хімія і фізика нас чекає з 7-го класу,але ми вже готові))
Давайте детальніше про наш проект.
На уроках трудового навчання ми використали повторно наступні матеріали: пляшка з під випитого напою та пінопласт з-під пакування, котрий ми позичили перед тим, як його планували викинути після доставки нової техніки. Тим самим отримали можливість вторинного використання речей.



Далі, озброївши себе туалетним папером та клеєм, ми надали бажаної форми нашому вулканічному конусу.


Після тривалого висихання та витирання залишків води і пошуку в інтернеті бажаних гірських пейзажів, ми додали фарб виробу.
В результаті - готова модель вулкану.
 Але справжній вулкан повинен вивергатися.
У цьому нам допоміг справжній хімік школи. Через кратер, в самісіньке жерло, відправилися сода, лимонна кислота, мило та червоний фарбник, що в реакції з водою змусило магму підніматися нагору.



Емоцій - купа. Паралельно з виверженням ми дізналися, що швидкість хімічної реакції в посудинах з різним діаметром - різна.
Даний проект допоміг у вивченні одразу декількох дисциплін. Я, як вчитель географії, сподіваюся, що учні зрозуміли і запам'ятали нові поняття: "жерло", "кратер", "лава", "магма". Тепер жоден вулкан не стане для нас несподіванкою.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Мінерали та гірські породи

Безпечний інтернет