QR коди на уроках
"Шановні учні, для виконання самостійної роботи вам необхідно об'єднатися в 2 команди та взяти мобільні телефони" - саме так ми готувалися до уроку з восьмим класом.
Для закріплення знань про природно-територіальні комплекси України, рівнинні та гірські ландшафти ми використали QR-коди.
Завдання: будучи об'єднані в групи, скласти пару з питання та відповіді на нього. Єдина проблема - кодів багато, а пар лише 24.
За допомогою даного завдання учням необхідно було працювати в команді та спілкуватися один з одним, адже бажана відповідь могла бути в іншій команді.
Спільними зусилями ми змогли скласти пазл. Так, були помилки, але ми ще раз скористалися картою фізико-географічного районування та повторили всю теоретичну інформацію з теми.
Для закріплення знань про природно-територіальні комплекси України, рівнинні та гірські ландшафти ми використали QR-коди.
Завдання: будучи об'єднані в групи, скласти пару з питання та відповіді на нього. Єдина проблема - кодів багато, а пар лише 24.
За допомогою даного завдання учням необхідно було працювати в команді та спілкуватися один з одним, адже бажана відповідь могла бути в іншій команді.
Спільними зусилями ми змогли скласти пазл. Так, були помилки, але ми ще раз скористалися картою фізико-географічного районування та повторили всю теоретичну інформацію з теми.
Коментарі
Дописати коментар