Географічні олімпіади

Осінь - пора шкільних олімпіад. Але, формат проведення олімпіад може відрізнятися від звичного нам, коли лише відмінники сідають в кабінеті та на листочках дають відповіді на завдання.
По-перше, важливо, щоб ВСІ бажаючі учні змогли спробувати свої сили в написанні олімпіади.
По-друге, учням необхідно донести,що метою проведення олімпіади є не тільки перевірка знань вчителем, а можливість учням перевірити себе. В певний момент подолати свій страх. Кожного року чую від учнів "Я не буду пробувати, я боюся, я нічого не напишу". Діти ще не спробувавши, але вже впевнені в своїй невдачі. Роль вчителя в даній ситуації - донести, що головне - це спробувати. В подібних випадках 90% учнів, що боялися, після олімпіади кажуть, що вони всі питання колись вчили. В школі вчителі повинні навчити дитину вірити в свої власні сили, а олімпіада - чудова можливість.
По-третє, олімпіади бувають різні. Цьогоріч класам, в яких я викладаю, випала можливість спробувати себе в інтернет-олімпіаді. Завдання можна було виконати вдома, сидячи в улюбленій кімнаті з чашкою теплого чаю. Можна було виконати в школі в комп'ютеризованому класі. Кожен з учасників обрав для себе більш зручний варіант.
Слухаючи відгуки дітей про інтернет-олімпіаду стало сумно, що таку олімпіаду не організовують кожного місяця =)
Хочется подякувати Освітній проект "На урок" за можливість безкоштовної участі в олімпіаді.
Участь у різних заходах та проектах дає можливість учням спробувати власні сили та вмотивовує до подальшої участі в конференціях, конкурсах і тд.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

STEAM технології на уроці географії

Хто ж автор?

Безпечний інтернет